Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Πανω απο την αγαπη κι απο τη χαρα της ζωης




Πλεκω απελπισμενος γυρω σου τα χερια μου και σε κοιταζω μεσα στα ματια.Τιποτε αλλο λοιπον δεν εχεις να μου δωσεις; Λυγιζει το λουλουδι,οταν πολλη δροσουλα του δωσει ο θεος. Λυγιζει απο την αγαπη η ψυχη μου. Πανω απο την αγαπη κι απο τη χαρα της ζωης κι απο την επιστημη κι απο τη δοξα και πανω απο τ`αστρα,νιωθω ειναι εκεινο που ζητω.Μη μου κρατεις στην αγκαλια σου δεμενα τα φτερα μου.Η ψυχη μου ειναι η Αιολικη λυρα που την χαιδευει το αναστεναγμα του κοσμου.Στα ματια μου κλαινε ολα τα μυστικα των δυσεων....Ω Αντιγονη της ψυχης μου,τα μαλλια σου σκορπισε στα ποδια μου και σφογγισε αποπανω των το αιμα. Δωσε μου το χερι σου, ω θυγατερα του πονου μου,και οδηγει με τον τυφλον....Ω ,μην κλεις τα ματια σου,οταν σε φιλω. Θελω να ιδω τι λενε οι αγγελοι την ωρα που κατεβαζεις τα βλεφαρα φορτωμενα απο φιλια,και πως ναυαγουν και σπουνε τα καραβια στην τρικυμια την αγρια που σηκωνει στα ματια σου η καταιγιδα των επιθυμιων μου.....

Νίκος Καζαντζάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: