Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

"Φιλία μεταξύ Ανδρών-Γυναικών"

 

Ένας άνδρας δεν βλέπει, ΠΟΤΕ, φιλικά μια γυναίκα!


Γυναικεια άποψη!!!!

Δεν είναι δυνατό να προσπαθούν οι άνδρες να μας πείσουν ότι μπορούν να κρατήσουν φιλία με μια γυναίκα. Εάν βάλεις έναν άνδρα σε ένα δωμάτιο και τον κλειδώσεις μαζί με μια από τις «φίλες» του για 24 ώρες δεν υπάρχει περίπτωση να μην της την πέσει.
Οι άνδρες είναι κοινώς γνωστό ότι σκέφτονται με το κάτω κεφάλι και αν αυτό τους δώσει εντολή τότε τίποτα δεν τους σταματά. Ο ισχυρισμός τους ότι με την κολλητή τους είναι μόνο φίλοι είναι το λιγότερο γελοίος. Πάντοτε στο πίσω μέρος του μυαλού τους θα υπάρχει η απορία π
ως θα ήτανε να εξελισσόταν η σχέση αυτή ένα βήμα παραπέρα μιας και τα πηγαίνουν τόσο καλά. Ειδικά όταν έχεις δεσμό με ένα άνδρα και σου φέρνει να γνωρίσεις την δήθεν κολλητή του και ξεκινούν  τις ιστορίες από παλιά και τα «χα χα χα…», το αθώο άγγιγμα στον ώμο και το βλέμμα δήθεν το αδιάφορο αφήνοντάς σε σαν χαζή να απολαμβάνεις το θέαμα, είναι ότι χειρότερο. Λοιπόν, ξεκαθαρίζουμε!
Θα σου πει ότι δεν την γουστάρει και δεν την γούσταρε ποτέ. Δεν υπάρχει περίπτωση. Και άντε, ίσως στην αρχή της γνωριμίας να μην έπαιξε κάτι, στην πορεία πάντα προκύπτει, έστω και από… περιέργεια! Σε τόσες ταινίες το έχουμε δει, όλα από τη ζωή είναι βγαλμένα!
Είναι ενάντια στο DNA τους, πώς να το κάνουμε. Πάει ενάντια στη φύση. Το αρσενικό πάντα έλκεται από το θηλυκό και το θηλυκό από το αρσενικό!
Εμένα πάντως εάν ο δικός μου, μου παρουσιάσει καμιά κολλητή, θα κοιμάμαι με το ένα μάτι ανοιχτό! Ποιος είναι μαζί μου;


Μπορούμε να έχουμε φίλες και να ΜΗΝ τις γουστάρουμε ερωτικά!

Ανδρική άποψη

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω από που έχει βγει η άποψη ότι όταν κάποιο θηλυκό μπαίνει στη ζωή ενός άνδρα είναι αδύνατο να συγκρατήσει τις ορμές του. Λένε δηλαδή πως «Οι άνδρες δεν μπορούν να κρατήσουν μια φιλία με μια γυναίκα».
Sorry που θα σας απογοητεύσω αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα!
Λοιπόν, ένας άνδρας άνετα μπορεί να κρατήσει φιλία με μια γυναίκα και να αναπτυχθεί σε δυνατή φιλία. Η φιλία με την γυναίκα είναι χρήσιμη σε πολλές περιπτώσεις. Π.χ εάν έχω ένα πρόβλημα με την κοπέλα μου, ποιος νομίζετε ότι θα είναι ο καλύτερος σύμμαχος μου, που θα μου δώσει τις καλύτερες συμβουλές; Η κολλητή μου φίλη φυσικά. Το καλό είναι ότι θα μου δώσει την γυναικεία άποψη χωρίς υπονοούμενα καθώς δεν θα την νοιάζει να μου ωραιοποιήσει την κατάσταση.
Υπάρχουν βέβαια και κάποια όρια. Αυτή μπορεί να είναι η κολλητή μου αλλά εγώ δεν είμαι η «κολλητή» της. Σίγουρα δεν θα κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι, ούτε θα ξεγυμνωνόμαστε ο ένας μπροστά στον άλλο. Επιπλέον όταν ο ένας από τους δύο ή και οι δύο έχουμε δεσμό, καλό είναι να γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας για να αποφύγουμε τα προβλήματα ζήλειας στην σχέση μας. Ιδανικό σενάριο βέβαια, καθώς η ζήλια, κυρίως από τις γυναίκες, είναι αναπόφευκτη όταν αφορά φίλες του δικού της. Eξάλλου μαντάμ, κι εσύ δεν έχεις ένα σωρό φίλους, που δεν γουστάρεις ερωτικά; Ή τελικά τους γουστάρεις;
Εσείς τι λέτε;

πηγη¨http://www.galsnguys.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: